V říjnovém čísle mimo jiné svou práci válečné reportérky popisuje Lenka Klicperová, ve 20 otázkách pak první dáma česká dámské módy Tatiana Kováříková přiznala, že už nestihne obléknout celý svět. Armádní generál Jiří Šedivý se po odchodu do výslužby vyprofiloval v jednoho z nejuznávanějších a nejrespektovanějších bezpečnostních a vojenských odborníků. Co nám prozradil v interview? Fenoménem je tentokrát režisér James Cameron, který je považován i za jednoho z nejvlivnějších lidí současnosti. A nechybějí samozřejmě krásné ženy...
Růžový slon: Poptávka po erotických hračkách se v době pandemie znásobila
Zdroj: www.ruzovyslon.cz
Zdroj:
www.ruzovyslon.cz
E-shop Růžový slon má za sebou skvělé období. Ani pandemie nezabrzdila jeho růst. Právě naopak. Podle jeho majitele a zakladatele Adama Durčáka se ve firmě chopili příležitosti ve správný čas a s podporou masivní marketingové kampaně dokázali zdvojnásobit počty objednávek: „Nezalekli jsme se, naopak jsme aktivity v marketingu ještě zintenzivnili.“
Adam Durčák začínal s internetovou kavárnou a prodejem volně šiřitelných her a softwaru. Nejúspěšnější byla kategorie erotických her, které se prodávaly také v tištěných magazínech, online a na erotických veletrzích. Kontakt s několika dodavateli postupně vedl k rozhodnutí ukončit předchozí podnikání a naplno se věnovat prodejně a o několik let později i e-shopu s erotickými pomůckami. „Od začátku jsem věděl, že chci unikátní, snadno představitelný název, který se dá ztvárnit. Doména ruzovyslon.cz byla volná, takže nebylo, co řešit,“ vysvětluje Durčák.
Zdroj: www.ruzovyslon.cz
Zdroj:
www.ruzovyslon.cz
Playboy: Od té doby se značka v oblasti e-commerce etablovala a začala intenzivně růst. V jaké situaci vás zastihla pandemie?Adam Durčák: Přibližně rok před vypuknutím pandemie jsme spouštěli nový e-shop napojený na nově implementovaný systém ABRA Gen. Naším cílem bylo postavit pevné systémové základy pro rychlejší a dlouhodobý růst. Pak do toho nastoupila pandemie a růst se nám najednou skokově zvýšil. Naštěstí jsme právě díky novým IT technologiím jsme to zvládli bez větších problémů.
Playboy: Zaznamenali jste změnu ve skladbě zákazníků, kteří navštěvují váš e-shop?Adam Durčák: Přišlo k nám hodně zákazníků, kteří nakoupili erotické pomůcky vůbec poprvé nebo před tím nakupovali pouze v kamenných sexshopech a poprvé nakoupili tento druh zboží na e-shopu. Dokázali jsme oslovit také starší skupinu zákazníků tím, že jsme o tématu více komunikovali v médiích i vlastních vzdělávacích kanálech.
Adam Durčák
Zdroj: www.ruzovyslon.cz
Adam Durčák
Zdroj:
www.ruzovyslon.cz
Playboy: Jak se pandemie dotkla vaší firmy? Jak vnímáte změnu?Adam Durčák: Na začátku to pro nás byl samozřejmě šok, nikdo nevěděl, co bude. První týdny se to odrazilo i v propadu objednávek. V té době jsme ale připravovali marketingovou kampaň v on-line kanálech i off-line kanálech včetně televize a novou situaci jsme využili jako příležitost.
Playboy: Na co jste se v kampani soustředili?Adam Durčák: Vsadili jsme na to, že lidé jsou doma a erotické hračky v takové době dávají smysl. Poptávka po nich přirozeně stoupala. Proto jsme ještě zvýšili komunikaci v médiích, využili jsme sociální sítě a celý online prostor i televizi. Aktivně jsme ukazovali různé tipy a nápady a snažili se lidi provázet novou situací a vůbec celým světem erotických pomůcek.
Zdroj: www.ruzovyslon.cz
Zdroj:
www.ruzovyslon.cz
Playboy: Co bylo dalšími faktory rychlého růstu?Adam Durčák: Obecně vyšší poptávka po erotickém zboží. Z hlediska naší firmy nám pomohl moderní e-shop postavený na řešení Shopsys s přímým napojením přes API na informační systém ABRA Gen, který je pro nás klíčovým nástrojem pro řešení interních procesů, účetnictví, skladového hospodářství, příjmu zboží, vychystávání objednávek atd. Vše máme v jednom systému, lépe se nám pracuje s daty, komunikujeme s jedním dodavatelem. Dokážeme vše lépe sledovat a vyhodnocovat.