Přestože do konce roku zbývá něco málo přes dva měsíce, je zřejmé, že mezi nejúspěšnější filmařské počiny letoška patří seriál Beckham z produkce Netflixu. Příběh možná nejlepšího fotbalisty historie, který nikdy nevyhrál Zlatý míč a během úspěšné kariéry vybudoval obchodní impérium, pobaví a zaujme. Podstatnou roli v něm hraje manželka Victoria, od roku 2017 držitelka ocenění komandér Řádu britského impéria.
Bývalá zpěvačka dívčí skupiny Spice Girls je totiž bezpochyby právem prezentována jako spolutvůrkyně Davidových úspěchů, kterého si vzala v roce 1999. V první řadě se jedná o vzornou matku, která fotbal moc neprožívá, podstatně důležitější jsou pro ni co nejlepší školy pro stále větší počet ratolestí. Filmaři zkušeně upozadili období, kdy David manželku bezpochyby miloval, přesto si dopřával milenky. Byť nevěra Victorii zdrtila, manželství se podařilo udržet, mimo jiné se tak stalo prostřednictví 15 snubních prstenů v celkové hodnotě 15 milionů dolarů, které David manželce koupil. Nejcennější součástí sbírky je dvacetikarátový safír zasazený do platiny osazené diamanty, prsten v hodnotě 5,5 milionu dolarů dostala Victoria v roce 2010.
Victoria se proslavila jako zpěvačka dívčí skupiny Spice Girls.
Zdroj: Profimedia.cz
Victoria se proslavila jako zpěvačka dívčí skupiny Spice Girls.
Zdroj:
Profimedia.cz
Zdatná obchodnice
Matka synů Brooklyna, Romea a Cruze plus dcery Harper je v seriálu rovněž prezentována jako za všech okolností půvabná dáma, která ovšem nemá čas od času problém vypustit z úst výraz hodný debaty horníků po páté rundě piv. Kupodivu, nejspíš po dohodě s manželi, jejichž impérium má hodnotu 450 milionů dolarů, byly opomenuty byznysové aktivity, které podle hellomagazine.com vynesly Posh Spice majetek v hodnotě nezanedbatelných 70 milionů dolarů.
Bývalá zpěvačka a v posledním desetiletí především úspěšná módní návrhářka nemá sebemenší problém s tím, nechat si dobře zaplatit. Například v roce 2007 dostala milion dolarů za vystoupení Spice Girls v rámci vánoční kampaně obchodního řetězce Tesco, dvacetinásobek částky jí přistál na účtu ve stejném roce za turné. O dva roky později obohatila na základě smlouvy se značkou Armani své konto o 18 milionů dolarů.
Victoria se prosadila rovněž jako spisovatelka. Těsně předtím, než v roce 2001 vyšla její víceméně autobiografická kniha Learnig to Fly, prodala společenskému magazínu Hello! a listům Daily Mail a Mail on Sunday za 1,4 milionu dolarů právo publikovat obálku a několik citací.
Rodina je pro Victorii prvořadá. Na fotce zleva: Mia Regan (přítelkyně Romea), Romeo Beckham, Cruz Beckham, Harper Beckham, David Beckham, Victoria Beckham, Brooklyn Peltz Beckham a Nicola Peltz Beckham (manželka Brooklyna).
Zdroj: Profimedia.cz
Rodina je pro Victorii prvořadá. Na fotce zleva: Mia Regan (přítelkyně Romea), Romeo Beckham, Cruz Beckham, Harper Beckham, David Beckham, Victoria Beckham, Brooklyn Peltz Beckham a Nicola Peltz Beckham (manželka Brooklyna).
Zdroj:
Profimedia.cz
Módní ikona
První rok nového milénia se Victoria představila jako modelka na londýnské Fashion Week. Poté působila jako britská ambasadorka módního brandu Dolce & Gabbana, v roce 2004 navrhla limitovanou edici džín VB Rocks s cenovkou 300 dolarů za kus.
Móda paní Beckham učarovala, rok 2006 se nesl ve znamení její spolupráce se značkou Roberto Cavalli, pro kterou předváděla na Fashion Weeku v Miláně. V březnu téhož roku si zahrála na módní redaktorku Harper’s Bazaar, když se před focením módní kolekce „ujala“ kolegyně, bejvalky Toma Cruise Katie Holmes. Kromě toho ještě stačila spustit vlastní módní web dvbstyle.com.
Následující rok byl opět pro Victorii rychlý až zběsilý. Mimo jiné představila v New Yorku vlastní kolekci dvb Denim, kterou doplnila o sluneční brýle. V srpnu uvedla na americký trh parfém Intimately Beckham, další měsíc seznámila v Tokiu nejen své fanynky s vlastní kosmetickou řadou V-Sculpt.
Rok 2006 se u Victorie Beckham nesl ve znamení její spolupráce se značkou Roberto Cavalli, pro kterou předváděla na Fashion Weeku v Miláně.
Zdroj: Profimedia.cz
Rok 2006 se u Victorie Beckham nesl ve znamení její spolupráce se značkou Roberto Cavalli, pro kterou předváděla na Fashion Weeku v Miláně.
Zdroj:
Profimedia.cz
Originalita a kvalita
Značka Victoria Beckham spatřila světlo světa prostřednictvím nenápadné prezentace v září 2008. O tři roky později představila na Fashion Weeku New York cenově přijatelnější řadu Victoria by Victoria Beckham. Experti odhadovali roční tržby značky na 60 milionů liber, její kabelka za 18 000 liber (asi 508 000 korun) šla na dračku. V listopadu získala na British Fashion Awards cenu nejlepšího návrháře roku.
V roce 2014 zveřejnil list The Independent cestu od celebrity k respektované módní návrhářce, autor Alexander Fury spolupracoval s šéfredaktorkou francouzského vydavatelství Vogue a děkanem prestižní newyorské Parsons School of Design. Článek dospěl k závěru, že za úspěchem stojí originalita a kvalita, nikoli předchozí statut celebrity.
V roce 2019 mluvčí značky potvrdila, že brand nebude používat kožešiny a žádnou kůži z exotických zvířat, čímž se potvrdila schopnost reagovat na poptávku.
Do propagace parfému Intimately Beckham se pustili manželé společně.
Zdroj: dvb
Do propagace parfému Intimately Beckham se pustili manželé společně.
Zdroj:
dvb
Není všechno zlato
Zatímco kritika pěla chválu, obchod přes bezpočet ocenění účetně nevzkvétal. V listopadu 2019 stanice BBC uvedla, že „módní byznys Victorie Beckham zaznamenal další roční ztrátu, protože poptávka po špičkovém oblečení bývalé Spice Girls se ustálila“. Společnost Victoria Beckham Limited nevykázala od roku 2008 zisk, loni dosáhla ztráty 54 milionů liber. Přesto Posh Spice odmítá sejít z nastoupené cesty, postupuje podle před lety postavené finanční osy a věří v mnohem šťastnější finanční zítřky.
Ekonomicky se může opřít o sílu vlastního kosmetického labelu Victoria Beckham Beauty, který představila před čtyřmi lety na London Fashion Weeku. V případě obalů make-upů, očních linek, stínů, rtěnek či tužek na rty převládají recyklovatelné, případně biologicky rozložitelné materiály. V březnu letošního roku publikoval server voguebusiness.com rozhovor s novou ředitelkou Victoria Beckham Beauty Katiou Beauchamp, z jehož obsahu vyplynulo, že ambicí majitelky jsou roční tržby přesahující hranici sto milionů liber. Malý je pouze ten, kdo má malý cíl.
Posh Spice forever
Když došlo na Spice World – 2019 Tour, Victoria chyběla, rok předtím při předávání cen Fashion Icon oznámila, že mikrofon pověsila dávno na hřebík a má ze zpívání strach. Přesto na turné vydělala, především díky příjmům z merchandisingu 1,2 milionu dolarů. Na otázku americké moderátorky Ellen DeGeneres, proč se rozhodla nepřipojit ke Spice Girls, odpověděla, že se podle jejího názoru nejedná o správnou věc. Zároveň ale dodala, že navždy zůstává Posh Spice.
Podle médií by se měly dámy ze Spice Girls sejít na festivalu v Glastonbury kvůli oslavě třiceti let od svého vzniku. Podle Daily Post se však diváci budou muset smířit s neúčastí Victorie, která se s předstihem omluvila v důsledku pracovní vytíženosti. I v pop-music však platí pravidlo agenta 007 Jamese Bonda, podle kterého by se nemělo nikdy říkat nikdy.