návrat zpět
Co hledáte?
Smazat

reklama

reklama

Autor: Provoque
Úspěch

Když nemůžeš, tak přidej víc...

Vydáno: 11.11.2021
Troufám si odhadovat, že se megahitem skupiny Mirai nechala inspirovat rovněž zakladatelka a majitelka značky luxusního spodního prádla Provoque, která dobyla Česko a chystá expanzi do světa, Kristýna Černá. Rozdíl spočívá pouze v tom, že v touze po zcela vyhovujícím prádle místo tempa přidala pásky. A bylo to!

Playboy: Co říkáte na citát slavné italské herečky Giny Lollobrigidy, podle které prádlo vzniklo z touhy zakrýt některé části proto, aby byly záměrně zdůrazněny.
Kristýna:
Dává to absolutní smysl. Jenom v rámci lehčí profesní deformace musím dodat, že hodně záleží na míře rafinovanosti střihu. Dobře odvedená práce totiž vyzdvihuje přednosti a odsune do pozadí případné nedostatky…

Playboy: Po vzoru obleků by se tedy i prádlo mělo dělat na míru?
Kristýna:
V nemalé míře to tak díky páskům máme. Při troše šikovnosti se dá nastavit spodní prádlo Provoque takřka zcela podle individuálních potřeb každé ženy. Naše koncepce vychází z toho, že tyto potřeby se mohou měnit…

Playboy: Zastávám názor, že prádlo na ženském těle představuje nevyčerpatelný zdroj mužské inspirace.
Kristýna:
Právě, bez prádla vypadáme všechny stejně…

„Bez prádla vypadáme všechny stejně...“
Autor: Provoque „Bez prádla vypadáme všechny stejně...“

Playboy: Fenomén spodního prádla vidím v tom, že převážně dámy jsou schopné utrácet značné částky za něco, co vlastně není vidět, případně jde rychle dolů.
Kristýna:
Záleží na představě každé ženy, jakým způsobem hodlá prádlo využít… Každopádně, pokud je prádélko vidět ve správný čas na správném místě, dokáže velké věci.

Playboy: Na základě vlastních zkušeností souhlasím, přesto však trvám na tom, že dámské prádlo zůstává většinou skryto. I když nemám absolutně nic proti tomu, aby v létě chodily ženy po ulicích jen ve spodním prádle, nicméně to asi nedopadne…
Kristýna:
Nejspíš ne. V rámci využití spodního prádla jsem myslela intimní domácí atmosféru, potěchu partnera, zpestření vztahu… A častokrát po něčem novém zatouží i muž, navíc koupě našeho prádla se rovná stylovému dárku. Myslím si, že na běžné nošení ženy používají přece jen méně rafinované prádlo, než je Provoque. I když například Victoria’s Secret má hezké a pohodlné spoďárky.

Playboy: Co říkáte na poslední reklamní kampaň Victoria’s Secret. Není to lehce za hranou?
Kristýna:
S tím, že spodní prádlo by neměly prezentovat jen topmodelky, které pro většinu běžných žen představují nedostižný vzor, víceméně souhlasím. Ženská krása a šarm totiž nejsou pouze věcí tělesné hmotnosti a proporcí. Je ale otázka, kde končí hranice několika kil navíc a kde začínají zdravotní problémy.

Playboy: Mezi top módními návrháři mají muži drtivou převahu, troufám si ale říct, že spodní prádlo by asi mělo být doménou žen.
Kristýna:
Nejsem si tím jistá, chlapi mají větší představivost a koukání na spodní prádlo si užijí mnohem víc než něžnější část lidstva.

„Chlapi si koukání na spodní prádlo užijí mnohem víc než něžnější část lidstva.“
Autor: Provoque „Chlapi si koukání na spodní prádlo užijí mnohem víc než něžnější část lidstva.“

Playboy: Nakonec se tedy dámské prádlo vyrábí kvůli mužům?
Kristýna:
Nechytejte mě za slovíčko (smích). Společnost Provoque vznikla proto, že cokoli jsem předtím na sebe navlékla, mi nesedělo. Nebavilo mě zkoušet si desatery kalhotky a jednoho dne jsem si řekla, že to vezmu do vlastních rukou. Stalo se. A to, že se ve spodním prádle cítím komfortně, pak ocení i partner.

Playboy: Dozvěděl jsem se, že dámské prádlo a boty se musí zkoušet a žena se musí cítit okamžitě dobře, proto se nejedná o moc vhodný dárek.
Kristýna:
Jenže v případě našeho prádla se nelze netrefit, protože prádlo lze nastavit…

Playboy: Co se dámských značek spodního prádla týče, znám pouze Palmers, Victoria’s Secret a samozřejmě Provoque. Muži si můžou pořídit slipy nebo trenky kupovat od Armaniho, Calvina Kleina, pánské spodní prádlo nabízí skoro každá sportovní značka…
Kristýna:
I přes tuto konkurenci jsem se rozhodla začít dělat spodní prádlo pro muže…

Playboy: V takovém případě ovšem musí posuvné pásky začínat na hranici posledních dvou žeber, tedy pod hrudníkem.
Kristýna:
Musíme to vymyslet. I když to, co naznačujete, připomíná spíš kombinézu...

„V případě našeho prádla se nelze netrefit, protože prádlo lze nastavit...“
Autor: Provoque „V případě našeho prádla se nelze netrefit, protože prádlo lze nastavit...“

Playboy: Když se řekne dámské prádlo, tak se mi okamžitě vybaví tanga a podprsenky push-up. Lze se v tomto ohledu ještě někam posouvat? Je možné udělat ještě něco miniaturnějšího, než jsou tanga?
Kristýna:
Vzhledem k šatům s rozparky až nahoru se dělá spodní prádlo, díky kterému nejsou vidět šňůrky na bocích, nevím, jak tento druh prádla nazvat. Do ničeho takového se ovšem pouštět nehodláme.

Playboy: Existuje v oblasti spodního prádla něco jako módní trendy? Dnes tanga, zítra kalhotky do půli stehen a kdo je nemá, není in?
Kristýna:
Teď jsou v módě pásky a hodně ozdobené prádlo.

Playboy: V mém okolí jsou lidé schopni nosit něco, v čem se necítí dobře, jenom proto, aby vyhověli módní trendům nebo společenským konvencím. Prádlo vzhledem ke své malé viditelnosti poskytuje asi větší svobodu.
Kristýna:
Značku Provoque jsem zakládala proto, abych mohla nosit, co mi vyhovuje. Za ostatní nemohu hovořit. Jenom asi tolik, že když jde žena na rande a očekává něco víc, musí počítat s tím, že prádlo bude zkoumáno a hodnoceno. Pokud je mi známo, muži umějí být v tomto ohledu velmi kritičtí a seprané prádlo moc neboduje.

Playboy: Dobyla jste první metu, kam dál?
Kristýna:
Vážím si domácích úspěchů, ale chci expandovat do zahraničí.

Související témata: Kristýna Černá , Provoque , rozhovor , interview , spodní prádlo , dámské spodní prádlo , Sexy , luxus , styl , móda