Na titulní straně říjnového vydání září Sandra, vámi zvolená vítězka castingu Hledáme Playmate 2024. O své cestě za úspěchem vypráví exkluzivně pro Playboy Daniel Vávra, autor herních klasik a bestsellerů. Playboy také zjistil, co inspiruje olympijského kanoistu Martina Fuksu, čím se stal tak kontroverzní Elon Musk i proč máme strach z umělé inteligence. A to není zdaleka vše. Najdete tu luxusní automobily, tipy na zdravý životní styl, něco k zamyšlení a samozřejmě krásné ženy...
Na konci srpna se na okruhu Nürburgring uskutečnil další závod prestižní série Deutsche Tourwagen Masters, kterou zná svět motoristického sportu po názvem DTM. Na startu nechyběl ani jezdec, vlastník týmu a podnikatel v jedné osobě Hubert Haupt (1969), jehož speciál Mercedes-Benz AMG GT3 nesl černobílé logo Playboy.
„Čtu Playboy třicet let, jedná se o skvělý časopis, který přináší mnohem víc než jen nahé ženy. Playboy poskytuje na svých stránkách všechno, co může kosmopolitní muž požadovat od života,“ konstatoval Hubert Haupt v rozhovoru pro německou edici Playboye a zároveň vzpomínal na časy, kdy „králíčci“ procházeli boxovými uličkami. „Bohužel žijeme v dobách omezování, přesto si myslím, že hezké ženy do motoristického sportu patří. Jenže regulace stíhá regulaci, není cesty zpět. Lidé přicházejí o svobodu.“
Mercedes-Benz AMG GT3 týmu Haupt Racing Team připravený na DTM.
Zdroj: @playboygermany
Mercedes-Benz AMG GT3 týmu Haupt Racing Team připravený na DTM.
Zdroj:
@playboygermany
Po krizi je na řadě boom
Na začátku rozhovoru Hubert Haupt uvedl, že jeho dětským snem bylo stát se automobilovým závodníkem, k čemuž mu dopomohl rodinný přítel a bývalý německý pilot F1 Hans-Joachim Stuck. Od roku 2013 věnoval Hubert své úsilí týmu Black Falcon startujícímu na závodních speciálech Mercedes-Benz SLS AMG GT3. „V průběhu sedmi let jsem si ujasnil kroky, které podniknu z pozice vlastníka. Během koronaviru jsem založil tým Haupt Racing Team (HRT), do kterého jsem angažoval některé odborníky z Black Falconu.“ Vedle maximálního možného využití technických vymožeností vyzdvihl Hubert Haupt i sílu týmové ducha. „Je to taky o dobrém jídle, kávě, muzice. Všechno musí ladit, pilot potřebuje mít pocit absolutního servisu. “
V založení týmu v době koronakrize, která mimo jiné dusí i motoristický sport, nevidí Hubert Haupt problém. „Za posledních třicet let jsem v byznysu zažil spoustu krizí. Žádná z nich sice nebyla tak velká, jako je teď, vždycky jsem se ale díval dopředu, přemýšlel o nových konceptech a investicích. Je totiž známo, že po každé krizi přichází boom. Takže jakkoli je to dnes špatné, dala mi koronavirová pandemie velkou šanci.“
V založení týmu v době koronakrize, která mimo jiné dusí i motoristický sport, nevidí Hubert Haupt problém.
Zdroj: @playboygermany
V založení týmu v době koronakrize, která mimo jiné dusí i motoristický sport, nevidí Hubert Haupt problém.
Zdroj:
@playboygermany
Data versus hezké holky
Na dobu před třiceti lety, kdy v DTM začínal jako jezdec audi, vzpomínal Hubert Haupt s lehkou nostalgií. Vedle formule 1 se jednalo o druhou nejsledovanější okruhovou disciplínu. Na startu bylo 40 vozů, z čehož rezultovaly někdy až brutální souboje. Jezdci byli zároveň přáteli, panovala uvolněná atmosféra. „Dnešní motoristický sport se během desetiletí maximálně profesionalizoval. Do závodění se investuje mnohem víc peněz, tomu odpovídá i přístup jezdců, kteří ve dne i v noci sledují data. Zatímco my jsme sázeli na pocity a instinkt, dnes všude vládnou data. Například Heinz-Joachim Stuck si během závodu našel čas sledovat hezké holky. Když se mu některé líbila, neváhal se o svůj postřeh podělit prostřednictvím rádia s ostatními členy týmu. Něco takového je dnes nemyslitelné, u týmového rádia je deset inženýrů, jezdec musí vážit každou větu.“
Do závodění se dnes investuje mnoho peněz, tomu odpovídá i přístup jezdců, kteří ve dne i v noci sledují data.
Zdroj: @playboygermany
Do závodění se dnes investuje mnoho peněz, tomu odpovídá i přístup jezdců, kteří ve dne i v noci sledují data.
Zdroj:
@playboygermany
V roli sestřelovače
Během interview přišla pochopitelně řeč na incident z roku 1991 na okruhu v Singenu, po kterém byl Hubert Haupt pokutován na svou dobu mimořádnou částkou 20 tisíc marek. Stalo se tak poté, co jako pilot továrního týmu Audi vystřelil z okruhu Kurta Thiima na speciálu Mercedes. „Jednalo se o předposlední závod šampionátu, ve hře byl titul. Šéfové nejsilnějších týmů se dohodli, že po sobě během závodu nepůjdeme. Jenže pak Roland Asch trefil Stucka a pak do mě najel Joachim Winkelhock na BMW. Týmový boss mi řekl, že to mám začít řešit. Tak jsem se do toho pustil a Audi zaplatilo pokutu. Kromě toho mi Norbert Haug ukázal vztyčený prostředník a Kurt Thiim vzkázal, že jsem prase. Dnes to zní legračně, ale uznávám, nezachoval jsem se sportovně, už bych do toho nešel.“
Sport naučil pilota a úspěšného podnikatele v oblasti realit nikdy se nevzdávat a dělat věci tak, aby se mohl pokaždé podívat do zrcadla.
Zdroj: @playboygermany
Sport naučil pilota a úspěšného podnikatele v oblasti realit nikdy se nevzdávat a dělat věci tak, aby se mohl pokaždé podívat do zrcadla.
Zdroj:
@playboygermany
Skvělý život
Sport naučil pilota a úspěšného podnikatele v oblasti realit nikdy se nevzdávat a dělat věci tak, aby se mohl pokaždé podívat do zrcadla. Přestože se loni podílel na vítězství svého týmu v závodě 24 hodin v Dubaji a sám se hodlá zúčastnit několika závodů DTM, budoucnost svého týmu vidí v mladých jezdcích. Letos barvy HRT Racing hájí Maximilian Götz a Vincent Abril. „Je mi dvaapadesát, díky sportu cítím větší zodpovědnost vůči sobě samému. Přátelé mi často říkají, že mě závodění něčím omezuje, ale já to vidím úplně jinak. Žiju skvělý život, starám se o sebe, sportuji, cítím se v nejlepší formě. Díky motorsportu jsem v dobré psychické i fyzické kondici,“ potvrdil Hubert Haupt na závěr.