návrat zpět
Co hledáte?
Smazat

reklama

reklama

Autor: profimedia.cz
Sex

Život je krátký! Zahýbejte!

Vydáno: 04.08.2021
Pod sloganem sice víceméně pravdivým, leč společensky stále nepříliš stravitelným, se od roku 2002 skrývá kanadská seznamka The Ashley Madison Agency. Jak napovídá slogan, prvotním objektem zájmu byli zadaní, v červenci 2015 však prosperující společnost, jejíž šéf Noel Biderman hovořil o „neustálém tištění peněz,“ prošla krizí. Neznámí hackeři totiž ukradli data klientů, včetně čísel kreditních karet a komunikace týkající se sexuálních fantazií, kterým se v případě seznamek meze nekladou.

Poté, co majitelé agentury odmítli přistoupit na vyděračské podmínky hackerů, ti zveřejnili první várku zákazníků. Noel Biderman v reakci odstoupil z postu výkonného ředitele Avid Life Media Inc., jíž je The Ashley Madison Agency součástí. V roce 2016 přišel nový slogan: Najděte si svůj okamžik. Postupem času se společnost proměnila ve standardní seznamku, v únoru vedení oznámilo, že počet členů překročil hranici 60 milionů, od té doby dalších 10 milionů přibylo. Letos v květnu se agentura Ashley Madison rozhodla pro průzkum s cílem určit co nejvěrnější profil nevěrníka. Akce proběhla na reprezentativním vzorku 2100 respondentů, vybíráme nejzajímavější údaje.

Do stejné řeky vstoupíš

Co se profesí týče, nejčastěji zahýbají partnerkám manažeři (13 %) následují inženýři (8 %) a členové vrcholného managementu (7 %). Z řad žen nasazují parohy svým protějškům nejčastěji zdravotní sestry (10 %). V těsném závěsu následují asistentky (9 %) a manažerky (7 %). V 19 % případů se jedná o nevěru z kategorie akce na jednu noc. Dalších 27 % respondentů uvedlo, že vydrží ve vztahu klidně i měsíc, hned 49 % pak nemá problém zahýbat přes rok. Jak ukazují výsledky, bez rozdílu délky trvání mimopartnerského vztahu neplatí pravidlo o nevhodnosti několikerého vstupu do stejné řeky. Jednou nevěrník, vždycky nevěrník. Bez ohledu na pracovní zařazení 42 % podvádějících udává, že je profesní kariéra uspokojuje mnohem víc než vlastní privátní život.

39 % nevěrných se rekrutuje z řad prvorozených potomků, v 8 % případů se jedná o jedináčky. 66 % má vlastní bydlení, 89 % vlastní řidičský průkaz a automobil.

42 % podvádějících udává, že je profesní kariéra uspokojuje mnohem víc než vlastní privátní život.
Autor: profimedia.cz 42 % podvádějících udává, že je profesní kariéra uspokojuje mnohem víc než vlastní privátní život.

Touha po zakázaném ovoci 

Průzkum seznamky Ashley Madison (název agentury vznikl složením dvou oblíbených jmen zakladatele) přináší další zajímavé údaje. 54 % zahýbajících uvedlo, že zachovalo partnerovi věrnost v průměru 17 let, přičemž 65 % z nich vstoupilo do závazného svazku před oslavou třicátých narozenin. Okoukanost a jistá únava materiálu je v tomto ohledu pochopitelná. 56 % oslovených tvrdí, že partnerský vztah je sice frustrující, ale dá se vydržet, a vlastní nevěru nepovažují za důvod k rozchodu. Kapitolou samou pro sebe je vcelku početná skupina 36 % respondentů, kteří jsou v partnerském vztahu sice spokojeni, touha po zakázaném ovoci je však silnější. Odborníci na vztahy vysvětlují tuto skutečnost snahou nabourat zažité stereotypy a tento druh nevěry považují sice za nevhodný, ale vcelku přijatelný. Ostatně 46 % dotázaných uvedlo, že jim existence milenky či milence zvýšilo sebevědomí, 23 % dokonce zastává názor, podle kterého nevěra posílila jejich partnerský vztah.
Související témata: vztahy , nevěra , Sex , průzkum