S velkou rychlostí přichází i velký marketing. Dvojnásobný mistr světa ve Formuli 1 se tak čerstvě stal hvězdou nové reklamy na nealkoholické pivo značky Heineken.
V srpnovém Playboyi pózuje známý motorkář Oliver König se sexy Karolínou Holcovou
S velkou rychlostí přichází i velký marketing. Dvojnásobný mistr světa ve Formuli 1 se tak čerstvě stal hvězdou nové reklamy na nealkoholické pivo značky Heineken.
Společnost Heineken, mimo jiné i jeden z globálních partnerů Formule 1, včera představila nový reklamní spot zvaný The Designated Driver coby součást kreativní kampaně „Když řídíš, nikdy nepij“. V reklamě vystupuje současný dvojnásobný mistr světa F1 a nově taky ambasador nealkoholického piva Heineken 0.0, Max Verstappen.
Samotný spot se pak točí okolo Maxe hrajícího sebe sama, kterak se opakovaně setkává v hospodě s přáteli, a protože je z nich nejlepší řidič, nesmí pít, protože pokaždé řídí. Pointa je nakonec v tom, že nejlepší řidič není ten, kdo jezdí nejrychleji, ale ten, kdo nepije. Naštěstí pro Verstappena si ale může pochutnat na nealkoholickém Heinekenu, přelstít tak své přátele, a na konci jet domů sám ve svém luxusním sporťáku.
Choose the driver who is not drinking. Or the one who drinks #Heineken00 #WhenYouDriveNeverDrink pic.twitter.com/EO3ZlPZCgI
— Heineken (@Heineken) July 24, 2023
Spot se podle všeho inspiroval novým výzkumem zvýrazňujícím konkrétní důvody, podle kterých si lidé vybírají své „střízlivé řidiče“. Spadají sem samozřejmě řidičské zkušenosti, kvalita jízdy nebo když se někdo dobrovolně přihlásí. Prostřednictvím této nové kampaně pak chce společnost Heineken zdůraznit, že pokud jde o odvoz domů po noci strávené venku, jedinou osobou, která by měla usednout za volant, je pokaždé ta, která nepila alkohol.
„Jako jezdec F1 vím, že správná rozhodnutí na trati i mimo ni jsou kritická pro úspěch. Při řízení je zásadní mít čistou hlavu a přehled, zejména pokud jde o bezpečnost. Kromě práce na nadcházející nové herní iniciativě s Heinekenem s názvem Player 0.0 jsem hrdý na to, že jako ambasador piva Heineken 0.0 obhajuji zodpovědné pití před fanoušky motoristického sportu po celém světě. Natáčení reklamy byla navíc skvělá zábava a doufám, že si všichni nový spot nejen užijí, ale také si z něj odnesou důležité poselství, které za ním stojí,“ komentoval kampaň nizozemský mistr světa.