Titulku zářijového vydání obsadila Natali, která od dětství miluje Pocahontas. A to byla i výzva pro náš štáb, který jí umožnil se do svého idolu vtělit na překrásném Kypru. V exkluzivním rozhovoru mluví nejen otevřeně o sexu v pozdějším věku naše nejúspěšnější modelka Pavlína Pořízková. O svém vztahu k pikantním pokrmům ve 20 otázkách vypráví modrátor nejpálivější talk show českého internetu Mr. Kubelík. V reportáži jsme byli přímými svědky, když Richard Krajčo oddává. Playboy vzpomíná na ikonického Karla Lagerfelda, radí s módou i stylem. Najdete zde i nové technologie, luxusní automobily, pravidla správného grilování a nedílnou samozřejmostí jsou i krásné ženy na odvážných snímcích...
Od časů Tomáše Engeho nebyl žádný český jezdec tak blízko sedačce ve formuli 1 jako Roman Staněk.
Zdroj: Trident Racing
Od časů Tomáše Engeho nebyl žádný český jezdec tak blízko sedačce ve formuli 1 jako Roman Staněk.
Zdroj:
Trident Racing
Jak se shodnou experti, ještě nikdy od časů Tomáše Engeho nebyl žádný český jezdec tak blízko sedačce ve formuli 1, jako je tomu v případě Romana Staňka. Dvacetiletý rodák z Valašského Meziříčí nemá problém uznat vlastní chybu, pobít se za pravdu a věří ve vlastní posun.
Playboy: Minulý víkend jste si odskočil do Macaa do monopostu F3. Závod na brutální trati se vám moc nepovedl, hodně mě překvapilo, že jste vzal veškerou vinu na sebe a přiznal bezkonkurenčně nejlepší auto. Není upřímnost ve světě motosportu projevem slabosti? Roman Staněk: Určitě si to nemyslím. Moje stáj Trident má v F3 možná vůbec nejlepší auta, dostal jsem materiál, se kterým jsem měl atakovat minimálně top trojku. Realita je taková, že jsem z nejrůznějších příčin nepodal takový výkon, jaký jsem podat měl. Považuji za normální to přiznat, je to férové vůči týmu, sponzorům a všem lidem, kteří mě podporují. Stejně tak to mám v osobním životě.
Minulý víkend si Roman Staněk odskočil do Macaa do monopostu F3.
Zdroj: Trident Racing
Minulý víkend si Roman Staněk odskočil do Macaa do monopostu F3.
Zdroj:
Trident Racing
Playboy: Ale v případě pocitu křivdy se umíte ozvat? Roman Staněk: Určitě. Za svoji pravdu se dokážu obrazně řečeno i pobít, ale předtím si dám dohromady veškeré argumenty, které hovoří v můj prospěch.
Playboy: Hrajete o setiny sekund, poznáte chybu během závodu, nebo k přesné diagnóze výkonu potřebujete data? Roman Staněk: Záleží na velikosti chyby. Když udělám chybu za dejme tomu dvě desetiny sekundy, hned to vím. Ale náš sport je postavený na datech, která jsou všemocná. Taky totiž můžete žít v představě vlastní chyby, ale data ukážou, že třeba na zlomek sekundy přišel problém například s elektrikou. Ale ještě se mi nestalo, že bych skončil s pocitem, že mi trénink nebo závod moc nevyšel a data ukázala, že jsem jel bez chyb. Snažím se jet pokaždé na hraně možného, ono to ani jinak nejde.
Roman Staněk říká, že se snaží jet pokaždé na hraně možného.
Zdroj: Trident Racing
Roman Staněk říká, že se snaží jet pokaždé na hraně možného.
Zdroj:
Trident Racing
Playboy: Když uděláte chybu, jedete dál svoje, nebo přecházíte do módu maximálního rizika? Roman Staněk: Záleží na situaci, ale jak už jsem říkal, náš sport není o komplikované taktice. Jezdím na samém limitu možností sebe i auta a je na mně, jestli dokážu vlastní limity navyšovat. Na druhou stranu, během závodu se může stát všechno a pokaždé je potřeba reagovat na vzniklou situaci. Ale když uděláte například v prvním sektoru chybu, která vás stojí půl sekundy, je víceméně nemožné ztrátu ve dvou dalších sektorech dohnat. Takže jedu na hraně s tím, že nemusím být jediným chybujícím jezdcem.
Playboy: Odpovídají vztahy mezi jezdci v F2 skutečnosti, že se vlastně jede o sedačku ve formuli 1? Roman Staněk: Level je strašně vysoký, vyhrát může jenom jeden. Ale vztahy mezi jezdci jsou docela pohodové, alespoň to tak vnímám. Každopádně se jedná o sport, ve kterém je úspěch založen na schopnosti uzavřít se v potřebný moment do sebe, maximálně se soustředit.
Vztahy mezi jezdci vnímá Roman Staněk jako pohodové.
Zdroj: Trident Racing
Vztahy mezi jezdci vnímá Roman Staněk jako pohodové.
Zdroj:
Trident Racing
Playboy: O víkendu jedete poslední závod v Abú Dhabí, jak sezonu hodnotíte? Roman Staněk: Jedná se o nováčkovskou sezonu, takže docela v pohodě. I když jsou nováčci, kteří jsou na tom líp. V některých závodech jsem bojoval s technikou, přišlo pár chyb, ze kterých se ale umím poučit. Nejsem sám, kdo věří tomu, že mám potenciál růstu, jenom do sebe musí všechno zapadnout. Pak to bude dobré.
Playboy: Je po sezoně čas na odpočinek, nebo den po závodě začíná nová sezona? Roman Staněk: Platí druhá varianta, příští rok nasadíme nová auta, na kterých bude spousta práce. Budu dvakrát denně trénovat a pracovat vedle fyzické kondice také na mentální odolnosti, a to minimálně pět dní v týdnu. Je mi dvacet, na odpočinek budu mít ještě dost času. Není čas ztrácet čas.
Příští rok nasadí Trident Racing nová auta, na kterých bude spousta práce.
Zdroj: Trident Racing
Příští rok nasadí Trident Racing nová auta, na kterých bude spousta práce.
Zdroj:
Trident Racing
Playboy: Máte nějakou představu ideální dovolené? Roman Staněk: Nejsem typ člověka, který by si lehl na pláž, věnoval se partnerce a pustil závodění z hlavy. Naštěstí žiju v Itálii, kde je zima docela snesitelná. Mým druhým nejoblíbenějším sportem je silniční cyklistika, budu jezdit hodně na kole. Dostal jsem stroj od Meridy, takže ho pěkně provětrám.
Playboy: Nemá management vašeho týmu s touto hodně adrenalinovou zábavou problém? Roman Staněk: Zatím toho v sezoně moc nenajezdím, nebo se snažím jet v klidu, bez rizika. V patnácti jsem jezdil z kopce víc než devadesátkou. Dnes by mi to určitě neprošlo, takže se o to ani nepokouším. Mám jiné priority. Takže, jak jsem říkal, budu kolo větrat.
Roman Staněk věří, že se mu příští rok podaří udělat krok k formuli 1.
Zdroj: Trident Racing
Roman Staněk věří, že se mu příští rok podaří udělat krok k formuli 1.
Zdroj:
Trident Racing
Playboy: Z Čechů jste F1 jednoznačně nejblíž, podle experta CNN Prima News Jiřího Šlégla není v rozporu s realitou, že se vám to povede v sezoně 2025/2026. Co pro to musíte udělat? Roman Staněk: Mám zkušenosti, takže se musím jezdecky posunout a zajet dobré výsledky. Musím si vyjet body na superlicenci, abych si mohl zkusit alespoň testování F1. Věřím, že mi to příští rok půjde a udělám krok směrem k formuli 1.
Playboy: Dají se vaše limity posouvat skokově, nebo bude zapotřebí spousta mravenčí práce? Roman Staněk: Na této úrovni jde o setiny sekundy, žádný skokový posun se nekoná.