Dědička hotelového impéria Paris Hilton (43) je novou tváří módní kampaně značky Agent Provocateur, která letos slaví 30. výročí. Kráska zapózovala ve spodním prádle a nutnou podotknout, že výsledné fotografie jsou opravdu skvělé.
„Je to dokonalá pocta ikonické ženskosti. Značka Agent Provocateur ve mně vždy evokovala sílu a eleganci. Připojit se k nim při této příležitosti je pro mě velká čest,“ sdělila Paris Hilton webu Women's Wear Daily.
V rámci kampaně nafotila Paris několik různých setů spodního prádla. Všechny fotografie, se kterými se dědička hotelového impéria pochlubila na svém instagramovém profilu, vypadají naprosto skvostně. Příspěvek nasbíral už přes 151 tisíc lajků a více než dva tisíce komentářů. „Bohyně,“ zaznělo v komentářích. „Proboha, tyhle fotografie jsou super hot. Nemůžu se vynadívat, jak jsi sexy,“ pochvaloval si další fanoušek.
Z výsledků focení je nadšená také Sarah Shotton, kreativní ředitelka značky. „Paris je sexy, odvážná a provokativní,“ pronesla Shotton. „Paris je úžasná a je velkou fanynkou AP. Šila jsem pro ni exkluzivně i prádlo pro svatební noc a speciální kimono. Je ideální tváří pro AP,“ upozornila.
Značka proslulá sexy spodním prádlem byla uvedena na trh v roce 1994 manželi Josephem Corré a Serenou Rees. V roce 2000 se společnost prosadila a nově definovala kategorii spodního prádla díky sexy kolekcím a provokativním videoklipům s Kylie Minogue a Kate Moss.
Paris Hilton si v roce 2021 řekla své ano s partnerem Carterem Reumem. Společně vychovávají dvě děti, syna Phoenixe a dceru London. Obě děti přišly na svět prostřednictvím náhradní matky.
Česká sexy Pocahontas se svlékla na Kypru: Focení pro Playboy ji vytáhlo z deprese: