Titulku zářijového vydání obsadila Natali, která od dětství miluje Pocahontas. A to byla i výzva pro náš štáb, který jí umožnil se do svého idolu vtělit na překrásném Kypru. V exkluzivním rozhovoru mluví nejen otevřeně o sexu v pozdějším věku naše nejúspěšnější modelka Pavlína Pořízková. O svém vztahu k pikantním pokrmům ve 20 otázkách vypráví modrátor nejpálivější talk show českého internetu Mr. Kubelík. V reportáži jsme byli přímými svědky, když Richard Krajčo oddává. Playboy vzpomíná na ikonického Karla Lagerfelda, radí s módou i stylem. Najdete zde i nové technologie, luxusní automobily, pravidla správného grilování a nedílnou samozřejmostí jsou i krásné ženy na odvážných snímcích...
Prodeje aut s hodně velkým stádem koní pod kapotou ukazují, že racionalita mnohdy ustupuje touze.
Zdroj: Bugatti
Prodeje aut s hodně velkým stádem koní pod kapotou ukazují, že racionalita mnohdy ustupuje touze.
Zdroj:
Bugatti
Jak pravil poněkud lehce kontroverzní moderátor Jeremy Clarkson, auta jsou jedny z nejvíce opojných a nejkrásnějších věcí, které kdy lidstvo vytvořilo. A což teprve, když se jedná o silné auto! Je sice pravda, že vzhledem k omezením je možné sešlápnout plynový pedál na podlahu pouze na okruhu, jak však ukazují prodejní úspěchy aut s hodně velkým stádem koní pod kapotou, racionalita často ustupuje touze. Pro řidiče, kteří se ztotožňují s jedním z Murphyho zákonů, podle kterého je množství traktorů, kombajnů, trabantů a jiných pomalu jedoucích aut, které potkáte na jednom kilometru cesty, přímo úměrné tomu, jak moc pospícháte, přinášíme několik tipů, jak spěchat bezpečně.
1. Rimac Nevera | 1914 koní
Chorvatská automobilka se může pyšnit jednak nejrychlejším továrním elektromobilem, Rimac Nevera zvládl na začátku druhé poloviny maximální rychlost 412 km/h, jednak je podle serveru carwow.co.uk se svými 1914 koňskými silami vůbec nejsilnějším autem současnosti. Standardní pohonnou jednotku vozu z edice 150 kusů nahrazují čtyři elektromotory, veškeré díly jsou z uhlíku. Zrychlení z 0 na 100 km/ za 1,9 sekundy, na jedno nabití zvládne údajně 500 km. I přes cenu dva miliony eur nemá rimac s odbytem problém.
Rimac Nevera
Zdroj: Rimac
Rimac Nevera
Zdroj:
Rimac
2. Bugatti Chiron Super Sport | 1600 koní
Osmilitrový motor W16 se těší podpoře čtyř turbodmychadel a má o stovku koní víc než standardní chiron. Na sedmý rychlostní stupeň zvládne 440 km/h, k dosažení rychlosti 400 km/h stačí necelá půlminuta. Vozu, který v sobě spojil luxus a rychlost, se celkem vyrobilo 60 kusů. V případě touhy počítejte s částkou 3,2 milionu eur, tedy přes 80 milionů korun plus DPH. Inu, každá legrace něco stojí.
Bugatti Chiron Super Sport
Zdroj: Bugatti
Bugatti Chiron Super Sport
Zdroj:
Bugatti
3. Koenigsegg Regera | 1479 koní
Švédského výrobce hypersportů baví překonávat rekordy, a tak před třemi lety poté, co upravené Bugatti Chiron zvládlo rychlost 490 km/h, přišla okamžitá reakce v podobě výkonu Koenigsegg Agera RS v nepříliš časté disciplíně 0-400-0 km/h, což se povedlo za 33,29 sekundy. A protože v Angelholmu usoudili, že výzev není nikdy dost, dostala šanci ve stejné disciplíně rovněž regera osazená vlastní hybridní pohonnou jednotkou twin turbo, 5,0 V8 v kombinaci se třemi elektromotory. Nakonec z toho bylo vylepšení času na 31,49 sekundy. Edice 60 vozů byla rozebrána už při představení v roce 2016, cena za kus kolem 41 milionů korun.
Koenigsegg Regera
Zdroj: Koenigsegg
Koenigsegg Regera
Zdroj:
Koenigsegg
4. Tesla Model S Plaid | 1020 koní
V konkurenci supersportů se prosadil, dalo by se říci rodinný elektromobil, čtyřdveřový sedan, který je poháněn třemi elektromotory, jež podle výrobce garantují dojezd 840 km. Maximální rychlost je přes 320 km/h, podle testů však mají brzdy problém reagovat na velké zatížení i při poloviční rychlosti. Vzhledem k tomu, že jen málokdo si pořídí tisícikoňovou čtyřkolku za 3,8 milionu korun proto, aby spěchal pomalu, se jako zdraví a snad i životu prospěšný jeví příplatek za karbonkeramické brzdy.
Tesla Model SPlaid
Zdroj: Tesla, Inc.
Tesla Model SPlaid
Zdroj:
Tesla, Inc.
5. Dodge Challenger SRT Demon | 840 koní
Americký dravec byl původně vyvinut pro závody dragsterů, proto chybělo sedadlo spolujezdce. Pokud toužíte po plnohodnotném stádu 6,2litrového přeplňovaného motoru V8, je zapotřebí speciální stooktanové palivo. V případě klasiky je maximální výkon 108 koní. Omezovač přibrzdí vůz v rozletu na 270 km/h, důvod spočívá v sériových pneumatikách, které nejsou navrženy pro vyšší rychlost. Omezovač lze odstranit, pořízení vysokorychlostních pneumatik by neměl být neřešitelný problém.
Dodge Challenger SRT Demon
Zdroj: Dodge
Dodge Challenger SRT Demon
Zdroj:
Dodge
6. Ferrari 812 Superfast | 800 koní
Nejvýkonnější ferrari s motorem V12 vpředu z roku 2017 si automobilka z Maranella nadělila k sedmdesátým narozeninám, zároveň se s největší pravděpodobností jedná o poslední ferrari, které se obejde bez hybridního motoru, případě turbodmychadla. Každopádně se jedná o důstojné loučení s nesmrtelnou klasikou.
Ferrari 812 Superfast
Zdroj: Ferrari
Ferrari 812 Superfast
Zdroj:
Ferrari
(Text o Hennessey Venom F5 Roadster s názvem Třicet skalpovaných je součástí prosincového Playboye)