Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět
Co hledáte?
Smazat
Reklama
Každý den si zaslouží oslavu...
Každý den si zaslouží oslavu... Autor: profimedia.cz
Lifestyle

Každý den si zaslouží oslavu...

Vydáno: 18.12.2018
Alespoň to tvrdil promovaný lékař a olympijský vítěz ve vodním slalomu z Barcelony 1992 Lukáš Pollert. Kromě toho je prosinec měsícem oslav, kdy ani playboy nejde pro sklenku daleko. Alkohol má v našem životě své místo, jde jen o to, konzumovat ho tak, aby nás případný pohled na váhu nedostal do stavu hluboké deprese.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
  1. Vodka + soda
    Pravda, jedná se o poněkud neobvyklou kombinaci, soda ovšem dodá patřičný objem. Pokud bude obsah sklenice o obsahu 200 mililitrů tvořit klasický panák vodky doplněný sodou, doplníme 43 kalorií.
  2. Šampaňské
    V rámci nízkokalorických oslav lze doporučit i šampaňské. Ve 120 mililitrech je totiž stravitelných 84 kalorií. Prakticky totéž platí pro všechny druhy šumivých vín z kategorie suchých.
  3. Pivo
    Pivaři mají důvod k radosti, neboť nápoj, v jehož konzumaci jsme už po několika let světovými jedničkami, je totiž zdravý a přitom se nejedná o kalorickou bombu. Pokud tedy nepošleme do útrob deset kousků. Třetinka dělá 103 kalorie, standardní půllitr poskytne tělu 153 kalorií.
      
    Pivo je zdravé a zároveň ne ta nejvýbušnější kalorická bomba.
    Pivo je zdravé a zároveň ne ta nejvýbušnější kalorická bomba.
    profimedia.cz
  4. Bílé víno
    Jeden z elixírů života, nicméně pozor. V průměru obsahuje 150 mililitrů bílého vína minimálně 121 kalorií. Těm, kteří si chtějí užívat a zároveň až tak moc neřešit kalorie, doporučujeme například Sauvignon Blanc či Ryzlink rýnský. Naopak u stejného množství sladších vín musíme počítat s příjmem až 165 kalorií.
  5. Martini
    Oblíbený koktejl nejslavnějšího agenta s povolením zabíjet. A také George Clooneyho. Jak všichni víme, protřepat a nemíchat. Každopádně 66 mililitrů martini spolu s olivou má 124 kalorií.
      
       66 ml martini, když připočítáme olivu, obsahuje 124 kalorií.
    66 ml martini, když připočítáme olivu, obsahuje 124 kalorií.
    profimedia.cz
  6.  Červené víno
    Rovněž červené víno patří do kategorie alkoholických nápojů v rozumné míře našemu organismu prospěšných. Obsahuje antioxidanty chránící průchodnost tepen, zároveň je to aktivní bojovník proti tělo devastujícím zánětům. Přitom však není radno zapomínat na to, že 150 mililitrů červeného vína obsahuje 125 kalorií.
  7. Gin tonic
    Nápoj chutný, populární a zároveň docela výživný. Na jeho kalorické hodnotě má nemalý podíl výběr toniku, v některých případech se totiž kukuřičným sirupem a fruktózou opravdu nešetří. Pokud smícháte 45 mililitrů ginu a 135 mililitrů toniku, bude tělo obohaceno o 142 kalorií.
  8. Margarita
    Mexická klasika si vydobyla celosvětovou proslulost. Zcela právem, neboť kombinace tequily, šumivého vína a šťávy z limetky nemá chybu. Až na ten cukr! Nějakých 120 mililitrů tak znamená příjem 168 kalorií.
Související témata: alkohol , oslava , zdraví , Prosinec
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama