V říjnovém čísle mimo jiné svou práci válečné reportérky popisuje Lenka Klicperová, ve 20 otázkách pak první dáma česká dámské módy Tatiana Kováříková přiznala, že už nestihne obléknout celý svět. Armádní generál Jiří Šedivý se po odchodu do výslužby vyprofiloval v jednoho z nejuznávanějších a nejrespektovanějších bezpečnostních a vojenských odborníků. Co nám prozradil v interview? Fenoménem je tentokrát režisér James Cameron, který je považován i za jednoho z nejvlivnějších lidí současnosti. A nechybějí samozřejmě krásné ženy...
Jak si vybíráte přípravky pro péči o pleť vy? Ty, které smí přes práh mně, musí splňovat jeden zásadní požadavek. Musí perfektně vypadat. Ono je to totiž propojeno s výkonem.
Vážně, vědci z massachusettské univerzity potvrdili, že v současné době je mezi ženami oblíbený tzv. dermo look flakonů a obalů na kosmetiku. Tedy nikoli těch, které vypadají, jako by se vylouply z dob Alfonse Muchy, ale takových, které na první pohled křičí do světa: Ve mně je ukryta věda. Vědecké poznatky. Mě si kup!
A přesně takové miluju i já. Třeba to bude tím, že oranžové stěny, eklektičnost vybavení bytu i experimentování s módou mám už dávno za sebou a stejně, jako jsem se zklidnila v jiných oblastech, uvolnila jsem se právě i v oblasti výběru flakonů. Vážně jsem mívala období, kdy jsem jich na stole musela mít padesát. Pestrobarevných, obrandovaných. Na obsahu tolik nezáleželo, hlavně že to v celkové koncepci vypadalo nádherně.
Dnes už nevybírám podle balení, rozhoduje obsah. A ve finále mě napadá, že se to týká nejen kosmetických přípravků. Ale také mužů například, to by ovšem byla jiná kapitola.
Zkrátka jsem se propracovala k jednoduchosti a kvalitě. I proto miluji kompletně všechny produkty Orlane. Protože vypadají skvěle, je na jejich flakonech otištěný vědecký přístup. A pozor, nejen na flakonech, ale i na dalších typech balení, abychom si rozuměli.
Produkty Orlane vypadají skvěle a na jejich flakonech je otištěný vědecký přístup.
Zdroj: archiv Orlane
Produkty Orlane vypadají skvěle a na jejich flakonech je otištěný vědecký přístup.
Zdroj:
archiv Orlane
Uklidňuje mě a těší, když se podívám na přípravky, které používám pro péči o pleť, že už jen obalem jsou zárukou toho, jak vědecké a funkční jsou. Miluju jednoduché a hladké linie, které jsou pravdivé. Ráda si ale občas zopakuju, proč mám právě takovou vizuální čistotu ráda. Zejména u přípravků, které si nanáším na pokožku:
Jsou snadno uchopitelné.
Nesedá na ně prach.
Většinou mají podobu praktických pumpiček, takže se do přípravku nezanese žádná bakterie. Žádným nenechavým dětským prstíčkem – však to znáte.
Na toaletním stolku díky nim nevzniká chaos, ale přehledný, laboratorně čistý pořádek.
U krému v zásadě není důležité, aby voněl po růžích či fialkách, musí primárně fungovat. Takže přes pumpičku jej sice necítím, na pleti jeho účinky ale poznám okamžitě. A není právě toto, oč tu běží?
PS: Stejně jako u oblečení, i v kosmetice platí, že se občas vyplatí investovat do kousku, který vás krátkodobě potěší. Tedy do něčeho, co si na sebe vezmete jednou, dvakrát, a pak se pokorně vrátíte ke své klasice, která má styl. Někdo tomu říká guilty pleasure. A já takové mám: Občas vynesu tričko s Mickey Mousem na hrudi téměř padesátileté a někdy mám pocit, že nevydržím bez neonového laku na nehty. Výsledek? Díky těmto spontánním nákupům mám desítky triček na spaní a mohla bych si otevřít tunning centrum, sekce lakovna.
Dermo kosmetiky v profesionálním balení se zkrátka nikdy nevzdám. Vím, proč jsem jí věrná a také to, že díky ní vypadám tak mladě, že to tričko s Disney figurkou v přiměřené velikosti takovým trapasem v podstatě není.
Přeji vám taktéž správné porovnání priorit. A mrkněte na www.orlanecz.com, kousky tam mají výborné, splňující vše výše uvedené.