Titulku listopadového vydání Playboye opět opanovala se svou Anastasií neskutečná portugalská fotografka Ana Dias. Ve velkém rozhovoru sochař a výtvarník David Černý nekompromisně mluví o politice, zbraních i cancel culture. Na dvacet otázek odpovídá hudebník Oto Klempíř. Rocková múza Marianne Faithfull, bez které by možná ani Mick Jagger nebyl takový, jakého ho dnes známe, je listopadovým sexsymbolem. A je toho samozřejmě daleko víc...
Jak si vybíráte přípravky pro péči o pleť vy? Ty, které smí přes práh mně, musí splňovat jeden zásadní požadavek. Musí perfektně vypadat. Ono je to totiž propojeno s výkonem.
Vážně, vědci z massachusettské univerzity potvrdili, že v současné době je mezi ženami oblíbený tzv. dermo look flakonů a obalů na kosmetiku. Tedy nikoli těch, které vypadají, jako by se vylouply z dob Alfonse Muchy, ale takových, které na první pohled křičí do světa: Ve mně je ukryta věda. Vědecké poznatky. Mě si kup!
A přesně takové miluju i já. Třeba to bude tím, že oranžové stěny, eklektičnost vybavení bytu i experimentování s módou mám už dávno za sebou a stejně, jako jsem se zklidnila v jiných oblastech, uvolnila jsem se právě i v oblasti výběru flakonů. Vážně jsem mívala období, kdy jsem jich na stole musela mít padesát. Pestrobarevných, obrandovaných. Na obsahu tolik nezáleželo, hlavně že to v celkové koncepci vypadalo nádherně.
Dnes už nevybírám podle balení, rozhoduje obsah. A ve finále mě napadá, že se to týká nejen kosmetických přípravků. Ale také mužů například, to by ovšem byla jiná kapitola.
Zkrátka jsem se propracovala k jednoduchosti a kvalitě. I proto miluji kompletně všechny produkty Orlane. Protože vypadají skvěle, je na jejich flakonech otištěný vědecký přístup. A pozor, nejen na flakonech, ale i na dalších typech balení, abychom si rozuměli.
Produkty Orlane vypadají skvěle a na jejich flakonech je otištěný vědecký přístup.
Zdroj: archiv Orlane
Produkty Orlane vypadají skvěle a na jejich flakonech je otištěný vědecký přístup.
Zdroj:
archiv Orlane
Uklidňuje mě a těší, když se podívám na přípravky, které používám pro péči o pleť, že už jen obalem jsou zárukou toho, jak vědecké a funkční jsou. Miluju jednoduché a hladké linie, které jsou pravdivé. Ráda si ale občas zopakuju, proč mám právě takovou vizuální čistotu ráda. Zejména u přípravků, které si nanáším na pokožku:
Jsou snadno uchopitelné.
Nesedá na ně prach.
Většinou mají podobu praktických pumpiček, takže se do přípravku nezanese žádná bakterie. Žádným nenechavým dětským prstíčkem – však to znáte.
Na toaletním stolku díky nim nevzniká chaos, ale přehledný, laboratorně čistý pořádek.
U krému v zásadě není důležité, aby voněl po růžích či fialkách, musí primárně fungovat. Takže přes pumpičku jej sice necítím, na pleti jeho účinky ale poznám okamžitě. A není právě toto, oč tu běží?
PS: Stejně jako u oblečení, i v kosmetice platí, že se občas vyplatí investovat do kousku, který vás krátkodobě potěší. Tedy do něčeho, co si na sebe vezmete jednou, dvakrát, a pak se pokorně vrátíte ke své klasice, která má styl. Někdo tomu říká guilty pleasure. A já takové mám: Občas vynesu tričko s Mickey Mousem na hrudi téměř padesátileté a někdy mám pocit, že nevydržím bez neonového laku na nehty. Výsledek? Díky těmto spontánním nákupům mám desítky triček na spaní a mohla bych si otevřít tunning centrum, sekce lakovna.
Dermo kosmetiky v profesionálním balení se zkrátka nikdy nevzdám. Vím, proč jsem jí věrná a také to, že díky ní vypadám tak mladě, že to tričko s Disney figurkou v přiměřené velikosti takovým trapasem v podstatě není.
Přeji vám taktéž správné porovnání priorit. A mrkněte na www.orlanecz.com, kousky tam mají výborné, splňující vše výše uvedené.