1. prosince 2022 14:12

Kristýna Černá: „Naše prádlo je o provokaci…“

Pictorial 12/2022 Kristýna Černá & Roman Šebrle

Bývalý britský premiér Boris Johnson před časem přirovnal Evropskou unii k špatně navrženému spodnímu prádlu, které je někde příliš těsné, jinde zase nebezpečně volné. V touze po dokonalosti můžeme anglickému politikovi jen doporučit vzhledem k originálním vychytávkám pokaždé padnoucí prádlo značky Provoque. Bližší informace mu jistě ráda poskytne majitelka Kristýna Černá. Případně si může koupit prosincové číslo Playboye, ve kterém se Kristýna po boku Romana Šebrleho zhostila mistrovsky role cover girl.

Playboy: Věděla jste před začátkem realizace pictorialu, že vaším partnerem nebude „jen“ moderátor, ale zároveň jeden z nejlepších atletů světové historie?
Kristýna: Samozřejmě že jsem věděla, kdo je to Roman Šebrle, čeho všeho ve sportu dosáhl. Hned na začátku jsme si řekli, že se budu fotit s někým hodně úspěšným, nejlíp sportovcem. Přemýšleli jsme, koho oslovit, a napadl nás Roman, špičkový sportovec i moderátor v jednom. Docela mě překvapilo, že nabídku hned přijal.

Playboy: Z čeho pramenilo vaše překvapení?
Kristýna: Mohl se rozhodnout, že nechce být spojovaný s někým, koho nezná

Playboy: Jaký máte vztah ke sportu, uběhnete sto metrů?
Kristýna: Vzhledem k tomu, že mám psa, kterého chodím venčit, musí být můj vztah k pohybu kladný, nic jiného mi ani nezbývá. Takže sto metrů uběhnu v pohodě, troufám si i na rychlou šedesátku.

Playboy: Roman říkal, že jste neměli čas se pořádně pobavit. Jako velký znalec žen by vám asi mohl dát nějaký tip na to, jaké prádlo muži preferují na partnerkách…
Kristýna: Přesně tak, jak říkal, na konverzaci nebyl čas.

Playboy: Není to škoda?
Kristýna: Určitě je, asi bychom si měli najít chvilku

Playboy: Pokud si dobře pamatuji, spodní prádlo kupují ženy pro vlastní dobrý pocit, a taky proto, aby zabodovaly u mužů.
Kristýna: Nevím, jak je tomu jinde, ale v Provoque tvoří převážnou část klientely muži, kteří chtějí koupit partnerkám něco, co jinde nepořídí.

Playboy: Máte zpětnou vazbu, co z produkce vaší společnosti boduje u mužů nejvíc?
Kristýna: Účel nákupu nezkoumám, ale zpětná vazba bývá v drtivé většině případů pozitivní. Ženy nejvíc oceňují nastavitelnost prádla, padnoucí sexy prádlo je o dobrém pocitu, zvýšeném sebevědomí.

Playboy: Jak velká část klientů se vrací?
Kristýna: Řekla bych, že docela velká. Máme zákazníky, v drtivé většině případů se jedná o muže, kteří nakoupili desítky kousků prádla.

Playboy: Třeba nenakupují pouze pro jednu ženu…
Kristýna: A víte, že jsem nad tím taky přemýšlela! Na druhou stranu, vždycky se jedná o stejnou velikost, takže nevím

Playboy: Říkáte ale, že vaše prádlo se dá nastavit, z čehož lze usoudit, že padne každé dámě.
Kristýna: Přesně tak. Vycházím z toho, že nemálo chlapů od nákupu spodního prádla odradí pochybnost, jestli dokáže přesně trefit partnerčinu velikost. Dokonce přicházejí odezvy ve smyslu, že jsem posílila kvalitu vztahu. Pokud je prádlo o něco větší, může partnerka nabýt dojmu, že ji muž vidí objemnější, než skutečně je. V případě, že je v prádle doslova nacpaná, se v první řadě necítí komfortně a hlavně nelze vyloučit, že začne dumat nad tím, jestli je skutečnou adresátkou, nebo se partner spletl. Číslování jsme proto uzpůsobili mužům.

Playboy: Přišla někdy ze strany klientek reakce ve smyslu: Koupila jsem si u vás super prádélko, a večer nic?
Kristýna: Zatím ne. Ale máme případy, kdy si manžel myslel, že partnerka má prsa číslo D, ale přitom se jedná o velikost B.

Playboy: Co všechno se manžel díky vám a své manželce nedozví…
Kristýna: Všichni se celý život učíme a vstřebáváme nové informace.

Playboy: Foneticky má název vaší firmy blízko ke slovu provokace. Musí prádelko být provokativní?
Kristýna: Přesně tak, naše spodní prádlo je o provokaci… Žena ví, kdy, kde a s jakým cílem si ho obléknout, jeho prostřednictvím rozehrává nějakou hru, provokuje.

Playboy: Chystáte vzhledem k blížící se zimě a nezbytným úsporám energie zateplené verze spodního prádla?
Kristýna: Nic takového nemáme v plánu. Vycházíme z toho, že pohled na ženu v našem prádle muže zahřeje, snad až rozpálí. Ale máme v plánu začít výrobu pánského spodního prádla. Už teď se těším na focení.

Playboy: Bylo mi řečeno, že vaše společnost začala dělat harnessy.
Kristýna: Máte dobré informace. Jedná se o kožené popruhy, které se používají jako doplněk. Věřím, že do několika měsíců uvedeme první kousky na trh. Máme domluvenou výrobu, jsme ve stadiu výběru materiálů, začneme šít vzorky. Dotáhnout výrobu ke konečnému produktu představuje běh na dlouhou trať, ale baví mě to.