Hollywoodská herečka a současný sexsymbol Sydney Sweeney se rozhodla posunout hranice celebrity marketingu. Ve spolupráci s přírodní značkou Dr. Squatch uvedla na trh limitovanou edici mýdla „Sydney's Bathwater Bliss“, které obsahuje kapky vody z její vlastní koupele. Netradiční produkt okamžitě vyvolal bouřlivé reakce.
Když se koupel stane inspirací
Sydney Sweeney, známá ze seriálu Euphoria, se stala tváří značky Dr. Squatch již v říjnu minulého roku. Její první reklama, v níž se objevila ve vaně, vzbudila mezi fanoušky vlnu zájmu a komentářů. Někteří z nich dokonce žertovali o tom, že by si přáli vlastnit její koupelnovou vodu. Herečka se rozhodla tuto narážku využít a ve spolupráci se značkou vytvořila mýdlo, které obsahuje kapky vody z její koupele.
"Sydney's Bathwater Bliss" je mýdlo s exfoliačním účinkem, které obsahuje písek, extrakt z borové kůry a vůni inspirovanou lesy pacifického severozápadu. Kromě toho obsahuje i kapky vody z koupele sexy vnadné blondýnky. Produkt bude dostupný už začátkem června v limitované edici 5 tisíc kusů.
Reakce na netradiční produkt byly hodně smíšené. Zatímco někteří fanoušci ocenili originalitu a humor kampaně, jiní kritizovali herečku za údajné sexuální objektivizování sebe sama. Sweeney však uvedla, že cílem kampaně bylo povzbudit muže k používání přírodních produktů péče o tělo a zároveň si udělat legraci z internetových komentářů.
Vítězka castingu Hledáme Playmate Lenka Šeflová nafotila titulní stranu Playboye v Paříži: