Květnový Playboy se tentokrát může pochubit hvězdnou titulkou se stále oblíbenější herečkou Sandrou Novákovou, která se svými žhavými a odvážnými fotkami v pictorialu překvapila snad i sebe. V interview senátor Zdeněk Hraba ví, že jsme v kulturní válce, kterou ale musíme vyhrát. Arnold Schwarzenegger jako fenomén dokazuje, že je třeba jít za svými cíli a splnit si svůj americký sen. Ve 20 otázkách se nepřehlédnutelná Žofie Dařbujánová z kapely MYDY těší na novou hudební kapitolu a tvrdí, že muzikanti nemají brzdu ani hranice. Playboy se dívá vstříc budoucnosti a je si vědom, že člověk, který jako první vkročí na Mars, se už narodil. A to není zdaleka všechno...
Podle mého názoru jeden z nejlepších terénních vozů historie to neměl od začátku vůbec snadné. V roce 1972 si íránský šáh Rezá Pahlaví objednal 20 tisíc kusů pro potřeby íránské armády. Po jeho sesazení však z byznysu sešlo.
Vzhledem k tomu, že se vývojové práce nacházely v pokročilém stadiu, Daimler-Benz projekt dokončil. Mercedes G-Wagen tak nakonec doslova vpadl do motoristického světa s razancí sobě vlastní v roce 1979. Přestože dal Bundeswehr překvapivě přednost produkci VW, o „géčko“ projevila zájem německá pohraniční stráž a argentinská armáda. V roce 1989 vyhrál model slavnou Rallye Paříž–Dakar…
Z bočního pohledu rozezná původní a novou generaci jen opravdový znalec. Přesně o to designérům šlo.
Zdroj: Mercedes-Benz
Z bočního pohledu rozezná původní a novou generaci jen opravdový znalec. Přesně o to designérům šlo.
Zdroj:
Mercedes-Benz
Interiér novinky je ale nesrovnatelně širší a luxusnější než u starší verze.
Zdroj: Mercedes-Benz
Interiér novinky je ale nesrovnatelně širší a luxusnější než u starší verze.
Zdroj:
Mercedes-Benz
Od té doby urazil stále stejně hranatý Mercedes G hodně dlouhou, nutno říci úspěšnou cestu, během které získal postavení vozidla z kategorie kultovních. Ostatně, pokud by tomu tak nebylo, stěží by se stal letos v lednu kmotrem posledního modelu bývalý kulturista, guvernér Kalifornie a stále akční hrdina Arnold Schwarzenegger. Mimochodem, Mercedes G se bude i nadále vyrábět v továrně Magna Steyr v rakouském Štýrském Hradci. Tedy v rodném městě za všech okolností velkého Arnolda.
(Článek o žijící legendě s výstižným názvem Mužský bod G čtěte v srpnovém čísle Playboye)
Mercedes-Benz G je žijící legendou!
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G je žijící legendou!
Zdroj:
Mercedes-Benz