Vzestup ke slávě odstartovala Rachel Karnižová v televizních show Survivor a Love Island. Hvězda show se stala i Playmate srpnového vydání Playboye, tentokrát zaměřeného na sport. Celé číslo je právě před blížící se olympiádou věnované největšímu sportovnímu svátku. V rozhovoru jsme například vyzpovídali oštěpaře Jakuba Vadlejcha, který nedávným triumfem na mistrovství Evropy potvrdil, že právě v Paříži bude patřit mezi žhavá želízka na medailová umístění českých sportovců. Vracíme se i k příběhu východoněmecké superstar krasobruslení Katariny Witt, která zanechala i v Playboyi nesmazatelnou stopu. Je toho opravdu dost a samozřejmě nechybějí ani krásné ženy...
Podle mého názoru jeden z nejlepších terénních vozů historie to neměl od začátku vůbec snadné. V roce 1972 si íránský šáh Rezá Pahlaví objednal 20 tisíc kusů pro potřeby íránské armády. Po jeho sesazení však z byznysu sešlo.
Vzhledem k tomu, že se vývojové práce nacházely v pokročilém stadiu, Daimler-Benz projekt dokončil. Mercedes G-Wagen tak nakonec doslova vpadl do motoristického světa s razancí sobě vlastní v roce 1979. Přestože dal Bundeswehr překvapivě přednost produkci VW, o „géčko“ projevila zájem německá pohraniční stráž a argentinská armáda. V roce 1989 vyhrál model slavnou Rallye Paříž–Dakar…
Z bočního pohledu rozezná původní a novou generaci jen opravdový znalec. Přesně o to designérům šlo.
Zdroj: Mercedes-Benz
Z bočního pohledu rozezná původní a novou generaci jen opravdový znalec. Přesně o to designérům šlo.
Zdroj:
Mercedes-Benz
Interiér novinky je ale nesrovnatelně širší a luxusnější než u starší verze.
Zdroj: Mercedes-Benz
Interiér novinky je ale nesrovnatelně širší a luxusnější než u starší verze.
Zdroj:
Mercedes-Benz
Od té doby urazil stále stejně hranatý Mercedes G hodně dlouhou, nutno říci úspěšnou cestu, během které získal postavení vozidla z kategorie kultovních. Ostatně, pokud by tomu tak nebylo, stěží by se stal letos v lednu kmotrem posledního modelu bývalý kulturista, guvernér Kalifornie a stále akční hrdina Arnold Schwarzenegger. Mimochodem, Mercedes G se bude i nadále vyrábět v továrně Magna Steyr v rakouském Štýrském Hradci. Tedy v rodném městě za všech okolností velkého Arnolda.
(Článek o žijící legendě s výstižným názvem Mužský bod G čtěte v srpnovém čísle Playboye)
Mercedes-Benz G je žijící legendou!
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G je žijící legendou!
Zdroj:
Mercedes-Benz