Dubnovou titulku Playboye obsadila Tosca Rivola, která se narodila na Havaji, ač její otec pochází z Brna a matka ze Švýcarska, a dnes je uznávanou burleskní umělkyní. Aby ne, když spolupracuje s věhlasnou Ditou Von Teese. V obsahu najdete rozhovor s Kristianem Hynkem, bikerem tvrdícím, že syndrom vyhoření není jeho cesta, a na dvacet otázek odpovídá další umělec a cirkusový dědic rodu Berousků - hadí muž Ludvík Janíček Berousek. A to není zdaleka všechno...
Když pan Čong Ču-jong založil v roce 1947 firmu Hyundai, jednalo se o opravárenský podnik pro osobní a nákladní vozy. V té době byl nejspíš dalek představy, že za něco málo přes 60 let bude jeho firma patřit mezi největší automobilové výrobce planety.
Ještě předtím, v roce 1999, spolkla Hyundai jihokorejského konkurenta Kia Motors, výsledkem spojení se stal koncern Hyundai Kia Automotive Group. V roce 2009 vyprodukovala Hyundai Motor Company 4 645 776 vozů, což se v té době rovnalo pozici pátého největšího výrobce automobilů na světě. Díky čemu vděčí původně podceňovaná značka za svůj úspěch? Odpověď není komplikovaná. Automobilka, která rozbila svůj evropský stan mimo jiné v Nošovicích poblíž Ostravy, totiž vsadila na nekompromisní kvalitu, velmi přijatelnou cenu a na hraně balancující, ale účinný marketing. A výsledek se dostavil.
(Článek Auto měsíce: Hyundai i30 N Perfromance čtěte v říjnovém čísle Playboye)