V říjnovém čísle mimo jiné svou práci válečné reportérky popisuje Lenka Klicperová, ve 20 otázkách pak první dáma česká dámské módy Tatiana Kováříková přiznala, že už nestihne obléknout celý svět. Armádní generál Jiří Šedivý se po odchodu do výslužby vyprofiloval v jednoho z nejuznávanějších a nejrespektovanějších bezpečnostních a vojenských odborníků. Co nám prozradil v interview? Fenoménem je tentokrát režisér James Cameron, který je považován i za jednoho z nejvlivnějších lidí současnosti. A nechybějí samozřejmě krásné ženy...
Když pan Čong Ču-jong založil v roce 1947 firmu Hyundai, jednalo se o opravárenský podnik pro osobní a nákladní vozy. V té době byl nejspíš dalek představy, že za něco málo přes 60 let bude jeho firma patřit mezi největší automobilové výrobce planety.
Ještě předtím, v roce 1999, spolkla Hyundai jihokorejského konkurenta Kia Motors, výsledkem spojení se stal koncern Hyundai Kia Automotive Group. V roce 2009 vyprodukovala Hyundai Motor Company 4 645 776 vozů, což se v té době rovnalo pozici pátého největšího výrobce automobilů na světě. Díky čemu vděčí původně podceňovaná značka za svůj úspěch? Odpověď není komplikovaná. Automobilka, která rozbila svůj evropský stan mimo jiné v Nošovicích poblíž Ostravy, totiž vsadila na nekompromisní kvalitu, velmi přijatelnou cenu a na hraně balancující, ale účinný marketing. A výsledek se dostavil.
(Článek Auto měsíce: Hyundai i30 N Perfromance čtěte v říjnovém čísle Playboye)