Titulku zářijového vydání obsadila Natali, která od dětství miluje Pocahontas. A to byla i výzva pro náš štáb, který jí umožnil se do svého idolu vtělit na překrásném Kypru. V exkluzivním rozhovoru mluví nejen otevřeně o sexu v pozdějším věku naše nejúspěšnější modelka Pavlína Pořízková. O svém vztahu k pikantním pokrmům ve 20 otázkách vypráví modrátor nejpálivější talk show českého internetu Mr. Kubelík. V reportáži jsme byli přímými svědky, když Richard Krajčo oddává. Playboy vzpomíná na ikonického Karla Lagerfelda, radí s módou i stylem. Najdete zde i nové technologie, luxusní automobily, pravidla správného grilování a nedílnou samozřejmostí jsou i krásné ženy na odvážných snímcích...
Signore Enzo, zakladatel značky z Maranella se vzpínajícím se koníkem na kapotě, měl svého času prohlásit, že neprodává auta, ale motory. Ten zbytek přidává zdarma, protože motory musí něco pohánět…
Stejnou větu lze pochopitelně s jistou mírou nadsázky vyřknout i v souvislosti s novinkou a zároveň návratem ke kořenům v podobě modelu Ferrari Monza SP1 a SP2 z limitované nabídky 499 kusů. Zatímco design je jednoznačně ovlivněn padesátými léty minulého století, motor je o něčem jiném. 6,5litrový dvanáctiválec má pod kapotou 809 koní a umí maximální rychlost přes 300 km/h. Jedná se rovněž o špičkového sprintera, který zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy, na rychlosti 200 km/h je po dalších pěti sekundách. Abych pravdu řekl, řidiči atakujícímu hranici 300 km/h ve speedsteru až tak moc nezávidím.
I do výjimečně puristického otevřeného interiéru si našly cestu klimatizace, tempomat nebo multimediální systém.
Zdroj: Ferrari
I do výjimečně puristického otevřeného interiéru si našly cestu klimatizace, tempomat nebo multimediální systém.
Zdroj:
Ferrari
Co se označení rudých takřka vznášedel týče, jsou snadno srozumitelná. Zatímco SP1 je pro řidiče, který se nehodlá o zážitek z jízdy dělit, SP2 připouští i spolujezdce.
(Článek Ferrari Monza SP1/SP2: Historie se opakuje, čtěte v listopadovém čísle Playboye)