V říjnovém čísle mimo jiné svou práci válečné reportérky popisuje Lenka Klicperová, ve 20 otázkách pak první dáma česká dámské módy Tatiana Kováříková přiznala, že už nestihne obléknout celý svět. Armádní generál Jiří Šedivý se po odchodu do výslužby vyprofiloval v jednoho z nejuznávanějších a nejrespektovanějších bezpečnostních a vojenských odborníků. Co nám prozradil v interview? Fenoménem je tentokrát režisér James Cameron, který je považován i za jednoho z nejvlivnějších lidí současnosti. A nechybějí samozřejmě krásné ženy...
Signore Enzo, zakladatel značky z Maranella se vzpínajícím se koníkem na kapotě, měl svého času prohlásit, že neprodává auta, ale motory. Ten zbytek přidává zdarma, protože motory musí něco pohánět…
Stejnou větu lze pochopitelně s jistou mírou nadsázky vyřknout i v souvislosti s novinkou a zároveň návratem ke kořenům v podobě modelu Ferrari Monza SP1 a SP2 z limitované nabídky 499 kusů. Zatímco design je jednoznačně ovlivněn padesátými léty minulého století, motor je o něčem jiném. 6,5litrový dvanáctiválec má pod kapotou 809 koní a umí maximální rychlost přes 300 km/h. Jedná se rovněž o špičkového sprintera, který zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy, na rychlosti 200 km/h je po dalších pěti sekundách. Abych pravdu řekl, řidiči atakujícímu hranici 300 km/h ve speedsteru až tak moc nezávidím.
I do výjimečně puristického otevřeného interiéru si našly cestu klimatizace, tempomat nebo multimediální systém.
Zdroj: Ferrari
I do výjimečně puristického otevřeného interiéru si našly cestu klimatizace, tempomat nebo multimediální systém.
Zdroj:
Ferrari
Co se označení rudých takřka vznášedel týče, jsou snadno srozumitelná. Zatímco SP1 je pro řidiče, který se nehodlá o zážitek z jízdy dělit, SP2 připouští i spolujezdce.
(Článek Ferrari Monza SP1/SP2: Historie se opakuje, čtěte v listopadovém čísle Playboye)